niedziela, 18 sierpnia 2013

Jeszcze jedna drama i będzie ich 60...

Mam za sobą 59 przetłumaczonych dram (licząc także te, gdzie tłumaczyłam na spółkę, czy kończyłam po kimś projekty).
Trochę się tego nazbierało przez kilka lat tłumaczenia. Niedługo dobiję do 60...Padnie albo na in the room albo na Tokage.

Z tej okazji daję duuuuże głosowanie z dramami zakończonymi i trwającymi. Temat przewodni? Która z dram była najlepsza. Spośród +60 dram możecie oddać na tyle, ile dram się wam naprawdę bardzo podobało.
Ja mam swoją listę 20 naj dram (byłoby tego więcej ale ograniczyłam si do 20), które przetłumaczyłam. Jestem ciekawa w jakim stopniu się pokryje z waszymi glosami:)

Może wasze wyniki posłużą się temu, że w końcu zacznę opisywać coś na blogu:)

Ankieta jest dostępna z prawej strony bloga!

6 komentarzy:

  1. Byakouyaoku
    Gra Kłamców
    Gra kłamców sezon 2
    Alicja w Grze Kłamców
    Gra kłamców: Fukunaga vs Yokoya
    Krwawy poniedziałek
    Krwawy poniedziałek sezon 2
    Last Friends
    Majo no Jouken
    Umareru
    Zeni Geba
    Face Maker
    W no Higeki
    Mitsu no Aji - A Teste of Honey
    Karamazow no Kyoudai
    Sennyuu Tantei Tokage

    (kolejność przypadkowa, ale te mi najbardziej zapadły w pamięć...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję^^
    Ależ tych dram zrobiło się dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiej liczby!!! Sto lat dla Ciebie i wytrwałości w dalszym tłumaczeniu dram.

    Jest wiele "Twoich" dram, które zaliczam do ulubionych, ale podam tu tylko kilka:
    Hana Yori Dango 1 i 2
    Kurosagi
    Koshonin
    Time of dog and wolf
    Bloody Monday 1 i 2
    Gra kłamców 1 i 2

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :D!

    Ja zagłosowałam na Bloody Monday 1 i 2, Tumbling i Last Friends :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak wspaniałej liczby i życzę drugie tyle, albo nawet 3, 4, 5 razy tyle przetłumaczonych tytułów;D Żeby wena i chęci nigdy Cię nie opuszczały;)

    Ps. I już się nie mogę doczekać jakichś nowych notek na blogu;)

    OdpowiedzUsuń