niedziela, 13 stycznia 2013

Wyniki ankiety

Cóż, liczba oddanych głosów w ankiecie była zabójcza...14 osób wzięło w niej udział...Biorąc pod uwagę, że w miarę popularne dramy mają około 100 ściągnięć, to wynik nie zachwyca i raczej nie można się nim kierować, aczkolwiek wybory osób, które zagłosowały plasują się następująco:

7 osób
Karamazofu no Kyodai
Saikou no Rikon

6 osób
Mahoro Ekimae Bangaichi

5 osób 
Saki
   
4 osoby
Nobunaga no Chef
Itsuka Hi no Ataru Basho de
Share House no Koibito
Shoten'in Michiru no Mi no Uebanashi
Shinryouchuu ~ In the Room

3 osoby  
Nakuna, Hara-chan
Biblia Koshodo no Jiken Techou
 
2 osoby
dinner   
Yakou Kanransha

1 osoba
Apoyan - Hashiru Kokusai Kūkō       
Last Hope        
Inna drama...

Spośród wymienionych dram, przejrzałam już kilka pierwszych odcinków. Zarówno Bracia Karamazow jak i Saikou no Rikkon, na które oddano najwięcej głosów, bardzo przypadły mi do gustu. Pierwsza pozycja wydaje się być mocno psychologiczna. Mamy "zaburzony czas", to znaczy z jednej strony mamy przesłuchanie braci już po śmierci ojca, z drugiej strony mamy sceny zanim ojciec zginął. Bracia są różni ale każdy na swój sposób jest intrygujący.
Co do Saikou no Rikkon to po 1 odcinku mam wrażenie, że to będzie przyjemna komedia romantyczna. Na początku myślałam, że to Eita będzie najfajniejszą częścią dramy, po pierwszym odcinku jestem zauroczona jego dramową żoną, która ma świetny charakterek:)

Co do Saki, na które oddało głos 5 osób to jest w identycznym klimacie jak Utsukushi Rinjin, więc jak komuś się spodobała tamta drama, to nie powinien być zawiedziony jej kontynuacją.

Kolejne dramki, które przejrzałam to: Itsuka Hi no Ataru Basho de, Shoten'in Michiru no Mi no Uebanashi i Shinryouchuu ~ In the Room.

Pierwsza z dram jest bardzo spokojna, są już do niej angielskie napisy, ale na razie nie oglądałam. Chyba spośród tych 3 jak na razie po przejrzeniu najmniej mnie do niej ciągnie, ale możliwe, że gdy obejrzę ją z napisami, to się zmieni.
Shotenin Michiru z Todą Eriką wydaje się być interesujące. Tutaj także są już angielskie napisy, chyba muszę się zabrać za oglądanie, bo w przypadku tej dramy to co zobaczyłam zachęciło mnie.
Kolejną z przejrzanych dram jest in the room. To kolejna dość spokojna drama, która jest nastawiona na wątek psychologiczny. Wszystko dzieje się w gabinecie psychologa, mamy  interakcję lekarz-pacjent. Lekarz wydaje się być bardzo tajemniczy, jakby miał jakąś przeszłość...

 Nobunaga no Chef...Nie chcę się podejmować oceny tej dramy. Pierwszy odcinek przejrzałam tylko i wyłącznie z czystej ciekawości jak wygląda w niej Tamamori Yuta...Wygląda dość mlodo, ale nie jest źle...Tyle, że dramy dziejące się w starych czasach nie są dla mnie, tak więc raczej za kolejne odcinki się nie wezmę. Aczkolwiek mam nadzieje, że ktoś, kto lubi taki gatunek przetłumaczy to na język polski, aby szerzyć miłość do Kis-My-Ft2...A poza tym bardzo podoba mi sie ich kawałek do dramy. Chyba najbardziej spośród wszystkich promowanych kawałków, jakie nagrali po debiucie.

Czekam na następne premiery, aby móc sobie wybrać kilka dramek do oglądania w tym sezonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz